Hoe kan ik laten zien dat ik ben aangesloten bij Zorg voor Zzp?

Je hebt je aangemeld bij Zorg voor Zzp voor de klachtenregeling met geschilleninstantie of voor de klachtencommissie. Je hebt dit uiteraard gedaan omdat je werkzaam bent als zzp’er en moet voldoen aan de eisen die vallen onder de Wkkgz.

Een van  die eisen is dat jij aangesloten bent bij een klachtenregeling met erkende geschilleninstantie, zodat jouw clienten altijd een plek hebben waar zij terecht kunnen mochten er zaken niet goed zijn gegaan en jouw client een oplossing wil voor haar klacht.

Het is daarom aan te raden om via je website zichtbaar te maken waar je bent aangesloten, waarbij je direct doorverwijst naar de klachtenprocedure, zodat jouw client weet waar ze moet zijn en wat ze kan verwachten.

Kies een logische plek op je website, waar je het logo van Zorg voor Zzp plaatst, met daarachter een verwijzing naar onze website. Op deze manier weten jouw clienten waar ze moeten zijn en kunnen ze ook direct bij ons terecht.

Houd er rekening mee dat ook de IGJ controles uitvoert en het dan handig is als jij op je website duidelijk hebt vermeld waar je bent aangesloten en welke klachtenprocedure daar van toepassing is.

DOWNLOAD HIER HET LOGO

OOK INTERESSANT VOOR JOU

Risico's van Behandelingen voor Ondernemers: Wat je moet weten

Risico’s van Behandelingen voor Ondernemers: Wat je moet weten

Het Succes van Bedrijven: Klachten Voorkomen door Verwachtingsmanagement bij Klanten

Het Succes van bedrijven: Klachten Voorkomen door Verwachtingsmanagement bij clienten

PMU valt wel onder de Wkkgz

Belangrijke nieuwe informatie: Permanente make-up valt WEL onder de Wkkgz

DIRECT AANMELDEN VOOR DE KLACHTENREGELING?