Wkkgz klachten- en geschillenregeling

Voor ondernemers die moeten voldoen aan de kwaliteitswetgeving Wkkgz

Onze Klachten- en Geschillenregeling biedt zorgprofessionals een gestructureerde aanpak voor het omgaan met klachten en geschillen. Deze regeling is speciaal ontworpen om aan de eisen van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) te voldoen, zodat je zorgeloos kunt werken en je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het verlenen van zorg.

  • Ben jij verzekerd van een erkende klachtenregeling met geschilleninstantie.
  • Mocht er een klacht ontstaan dan zijn daar verder géén kosten aan verbonden.
  • Kun je direct aan de slag met het aannemen van opdrachten.

MET EEN WKKGZ KLACHTEN- EN GESCHILLENREGELING

Met onze Klachten- en Geschillenregeling ben je goed voorbereid om te voldoen aan de wettelijke vereisten en om eventuele klachten van cliënten effectief te behandelen. Hiermee bouw je niet alleen aan vertrouwen, maar ook aan een professionele uitstraling van jouw praktijk.

Wat gebeurt er zodra jij je aanmeld?

  • Directe Toegang tot je Online Omgeving
    Je krijgt meteen toegang tot je persoonlijke online omgeving, waar je alle informatie over je klachten- en geschillenregeling kunt vinden.
  • Certificaat van Lidmaatschap
    Je ontvangt direct een certificaat per e-mail als bewijs van je lidmaatschap.
  • Klachtenprocedure
    Je ontvangt de klachtenprocedure, zodat je deze eenvoudig kunt delen met je opdrachtgevers en cliënten.
  • Verklaring Omtrent Gedrag
    Indien nodig, vragen wij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor je aan.

KLACHTEN- EN GESCHILLENREGELING

  • Ben je aangesloten bij een erkende klachtenregeling met geschilleninstantie
  • Betaal je bij een klacht géén extra kosten
  • Kunnen jij en je cliënten terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris
  • Je ontvangt een certificaat als bewijs van je lidmaatschap
  • Persoonlijke online omgeving
  • Heb jij de eis omtrent de klachtenregeling binnen de Wkkgz geregeld

Voor Wie is onze klachten- en geschillenregeling Geschikt?

Onze Klachten- en Geschillenregeling is ideaal voor zelfstandige zorgverleners, zoals:

  • Zorgprofessionals in de geestelijke gezondheidszorg
  • Coaches en therapeuten
  • Zorgverleners in de complementaire en alternatieve sector
  • Professionals in de cosmetische en beautybranche
  • Medische zelfstandige zorgverleners

Of je nu net begint of al jarenlang praktijkervaring hebt, onze klachten- en geschillenregeling biedt de ondersteuning die je nodig hebt.

Nadat ik me had aangemeld ontving ik direct een certificaat per mail. Erg tevreden.

"Het aanmelden op de website van Zorg voor zzp ging makkelijk, nadat ik de aanbeveling kreeg van een collega. Naast de professionele uitstraling en de goede uitleg zijn jullie ook nog eens scherp geprijsd. De communicatie omtrent het lidmaatschap was erg vlot, vriendelijk en netjes. Mijn vragen werden ongelofelijk snel beantwoord."

Waarom kiezen voor onze Klachten- en Geschillenregeling?

  • Zorg dat je voldoet aan de Wkkgz-eisen
. Met onze regeling voldoe je makkelijk aan alle kwaliteitsregels. Dit helpt je problemen te voorkomen en geeft je praktijk een professionele uitstraling.
  • Heldere en toegankelijke Informatie
. Je krijgt toegang tot duidelijke richtlijnen en documentatie die je helpen bij het implementeren van de regeling in je praktijk.
  • Ondersteuning bij Klachtenafhandeling
. Wij bieden praktische ondersteuning bij het afhandelen van klachten, zodat je hier niet alleen voor staat. Dit versterkt de relatie met je cliënten en draagt bij aan hun tevredenheid.
  • Certificaat van deelname. 
Na succesvolle deelname ontvang je een certificaat, waarmee je kunt aantonen dat je voldoet aan de eisen van de Wkkgz.
  • Toegang tot Implementatiemateriaal
. Je krijgt toegang tot een online omgeving met handige tools en informatie om de regeling in jouw praktijk te implementeren.
Ontwerp zonder titel (23)

DIRECT AANMELDEN VOOR DE KLACHTENREGELING?